عنوان الورشة * - اختر -معايير ضمان الجودة المطورة والاعتماد المؤسسي ومتطلبات تحقيقها DQAA-TA-1.aمعايير ضمان الجودة المطورة والاعتماد المؤسسي ومتطلبات تحقيقها DQAA-TA-2.aمتطلبات الاعتماد البرامجي DQAA-TA-2.aصياغة مخرجات التعلم للبرامج والمقررات DQAA-TA-4.aتوصيف البرنامج DQAA-TA-5.aتوصيف المقررات والخبرة الميدانية DQAA-TA-6.aمؤشرات الأداء والمقارنة المرجعية DQAA-TA-7.aتقويم مخرجات التعلم DQAA-TA-8.aتقويم مخرجات التعلم باستخدام نماذج التقييم (الروبرك) DQAA-TA-9.a التقارير الدورية للمقررات و الخبرة الميدانية DQAA-TA-10.aالتقارير الدورية للبرامج DQAA-TA-11.aالتخطيط والاعداد للتقويم الأولي للبرنامج DQAA-TA-12.aالبرنامجتحليل البيانات والاستبيانات واستخدام نتائجها لضمان الجودة والتحسين المستمر DQAA-TA-14.aأخرى الكلية/العمادة/المركز * - اختر - College of Medicine College of Dentistry College of Nursing College of Applied Medical Sciences College of Clinical Pharmacy College of Public Health College of Applied Medical Sciences - Jubail College of Architecture and Planning College of Design College of Engineering College of Applied Studies and Community Service College of Business Administration College of Computer Science and Information Technology College of Science Community College College of Arts College of Education – Dammam College of Education – Jubail College of Sharia and Law Office of the Vice President Office of the Vice President for Academic Affairs Office of the Vice President for Postgraduate Studies and Scientific Research Office of the Vice President for Studies, Development and Community Service Office of the Vice President for University Branches Office of the Vice President for Female Student Affairs Deanship of Admissions and Registration Deanship of Student Affairs Deanship of University Studies Deanship of Preparatory Year and Supporting Studiesاكمال الدراسات العليا Deanship of Scientific Research Deanship of Faculty and Personnel Affairs Deanship of Library Affairs Deanship of Information and Communication Technology Deanship of E-learning and Distance Learning Deanship of Quality and Academic Accreditation Deanship of Academic Development Deanship of Community Service and Sustainable Development Directorate for Public Relations and Media Directorate for Legal Affairs Directorate for the University Campus Follow up Directorate Internal Auditing Unit Directorate of the Office of the Financial Controller Directorate General of Procurement and Competitive Bidding Housing Directorate Directorate of Security, Safety and Occupational Health Central Administration Communications Directorate Institute for Research and Medical Consultations (IRMC) Centre for Architectural Studies & Research University Counseling Center Center for Scientific Publications Documents and Information Center Alumni and Career Development Center Office of Collaboration and Knowledge Exchange Office of Scientific and Academic Chairs Patents and Technology Transfer Office Quality of Assessment and Examinations Center الاسم الثلاثي * تقديم التاريخ * باليوم باليوم12345678910111213141516171819202122232425262728293031 بالشهر بالشهرينايرفبرايرمارسأبريلمايويونيويوليوأغسطسسبتمبرأكتوبرنوفمبرديسمبر السنة السنة20222023202420252026 يرجى وضع رقم إجابتك مستخدماً الجدول التالي للتقديرات: 5 = أوافق جداً 4= أوافق 3 = صحيح أحياناً 2 = لا أوافق 1 = لا أوافق أبداً التصميم 1. كانت اهداف الورشة واضحة * 2. كان اليوم والوقت الذي اقيمت فيه الورشة مناسباً * 3. كان محتوى الورشة مناسباً لاحتياجاتي * المدرب 4. اعتقد ان المدرب قد قام بالتحضير الجيد لهذه الورشة * 5. كلام المدرب وطريقة الشرح كانت واضحة ومفهومة * النتائج 6. سوف أكون قادرًا على استخدام ما تعلمته في هذه الندوة * 7. كانت الندوة وسيلة فعالة بالنسبة لي لتعلم هذا المحتوى * Self–Paced Delivery 8. بصفة عامة انا راضٍ عن هذه الورشة * 9. كلام المدرب وطريقة الشرح كانت واضحة ومفهومة * التقييم العام 10. كانت هناك فرصة لتفاعل المتدربين وطرح الاسئلة * ملاحظات 11.ما هو أكثر شيء نال إعجابك في هذه الورشة؟ * 12. ما هو أكثر شيء لم ينل إعجابك في هذه الورشة؟ * 13. ماذا تقترح لتحسين مثل هذه الورشة في المستقبل؟ * Leave this field blank